Konu teliften açılmışken birkaç deneyimimi de ben yazmak istiyorum. Araba videosu göndermiş birisi ve arabada müzik çalıyor. Araç sahibi aracındaki ses ve görüntü sistemini göndermiş amacı hepimize bu sistemi göstermek, nasıl çalıştığını ve nasıl ses verdiğini göstermek ama telif! Neymiş videoda bu müzik varmış telifmiş o! Gören ve duyan sanacakki direk o müziği yükledik onu yayınlıyoruz kanalımızda! Ara ara kamera ses sistemine yaklaştırıldıkça evet müzik duyuluyor ama bu telif olamazki! Youtube bizlere çok katı!