kur'an kursu için öğrenci veli bilgi sistemi yapıyorum, tabiki burada yönetici panelinde okunacak ezber yerleri için odev1 odev2 odev 3... diye stunlar olusturdum, şimdi odev1 de mesela eğer değeri 1 ise + yani tamamlamıs anlamında, 2 ise tamamlamamıs eksik - oluyor, şimdi benim yapmak istedigim yonetıcı panelınde bu odevler doldururken verı tabandakı degere gore ısaretlı ıse checkbox ısaretlı olsun işaretli değilse işaretsiz olsun
kodların yazılı hali
Kelime-i Şehadet
<div class="col-xs-3">
<label>
<input type="hidden" name="odev1" value="2" />
<input type="checkbox" name="odev1" value="1" >
<span class="lbl"></span>
</label>
</div>
<?php
if($aaa['odev1']=='1')
{
?><img src="../assets/1.png" title="Tamamlandı" width="15"><?php
}
else
{?><img src="../assets/2.png" title="Tamamlanmadı" width="15" ><?php
}
?>baya ugrastımda yapamadım, dogrusu checkbox'u ilk defa kullanıyorumıyorum veri tabanına yazdırmayı basardım ama oradakı duruma gore tik olup olmamasını yapamadım :-) bi yardımcı olabilirseniz sevinirim, şimdiden çok teşekkür ederim
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:03:36 -->-> Daha önceki mesaj 01:44:20 --
kur'an kursu için öğrenci veli bilgi sistemi yapıyorum, tabiki burada yönetici panelinde okunacak ezber yerleri için odev1 odev2 odev 3... diye stunlar olusturdum, şimdi odev1 de mesela eğer değeri 1 ise + yani tamamlamıs anlamında, 2 ise tamamlamamıs eksik - oluyor, şimdi benim yapmak istedigim yonetıcı panelınde bu odevler doldururken verı tabandakı degere gore ısaretlı ıse checkbox ısaretlı olsun işaretli değilse işaretsiz olsun
kodların yazılı hali
Kelime-i Şehadet
<div class="col-xs-3">
<label>
<input type="hidden" name="odev1" value="2" />
<input type="checkbox" name="odev1" value="1" >
<span class="lbl"></span>
</label>
</div>
<?php
if($aaa['odev1']=='1')
{
?><img src="../assets/1.png" title="Tamamlandı" width="15"><?php
}
else
{?><img src="../assets/2.png" title="Tamamlanmadı" width="15" ><?php
}
?>baya ugrastımda yapamadım, dogrusu checkbox'u ilk defa kullanıyorumıyorum veri tabanına yazdırmayı basardım ama oradakı duruma gore tik olup olmamasını yapamadım :-) bi yardımcı olabilirseniz sevinirim, şimdiden çok teşekkür ederim
bu işten iyi anlayanlar sacma bi çözüm buldugumu iddia edebilirler haklıda olabilirler ama oldu basardım sanrım suanda sorun gozukmuyor (: tesekkurler r10..