sorum bu ben Türkiyeye gelip banka hesabı açtırmak istiyorum, biri diyor oluyor biri diyor olmuyor.
Pasaportla açtırabilirmişim kesin cevap alamadım bankalarada sordum biri diyor olmaz biri diyor yapabilirsin kafam karıştı boşuna gelmiyim yani kesin öğrenmek istiyorum.
Anladığım kadarıyla Türk vatandaşlığınız yok. Açtırabilirsiniz ancak öncelikle nüfus idaresine Türkiye'de bir adres belirtmeniz gerekmekte. Daha sonra vergi dairesine gidip YKN (Yabancı Kimlik Numarası) açtırmanız gerekiyor. Sonrasında her bankadan istediğiniz döviz cinsinden hesap açtırabilirsiniz.