sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fiyatlarınız arttı, bu nedenle Zipcar' a geçtim.
Ayrıca eski üyelere yada var olan üyelere ekstra promosyonlar yapmalısınız bence.


Bu arada merak ettiğim bir konu var, yoyo kendi çalışanlarına ne tür promosyonlar sağlıyor yada ücretsiz araç veriyorlar mı ? Kullanabiliyor musunuz? Daha önce bir pozisyon için başvuracaktım sonra vazgeçmiştim.