Hellking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
64 bit kurmalisin hocam

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
peki hocam masa üstünde win7 ultimat kullanıyorum çok iyi geliyor bana acaba , win 10 nasıl ?