zcode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sözleşmeniz filan yok mu? Revizeleri yapmaları gerek. İsteklerinizi yapmazlar ise dava açabilirsiniz. Proje dosyası vs hazırlanmamış mı?
hayir malesef, tanidik araciligi ile ve benim olmadigim bi zamanda oldu bi sadece emin olamiyorum, yonetim paneli kesin hazir

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:06:52 -->-> Daha önceki mesaj 22:05:14 --

sewakldawk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazılımın kurulu olduğu adresi ve giriş zorunluysa kullanıcı bilgilerini iletirseniz inceleyelim.
ustadim pc de hatirlatmada sifreler gecer gecmez vereceğim...