ben ikisinide kullanıyorum artılarıda eksileride çok bir birlerine göre benim ilk tercihim her zaman plesk çünkü arayüzü, yada tüm plesk panelin yedeğini tek tuşla alma kısımları bakımından daha kullanışlı bana göre.