Yaşamayan bilmez derler ya hani işte bu cümle bu olayı anlatıyor.
Hayal meyal hatırlıyorum o zamanlar 5 yaşındayım. Çıkan ses öyle gürültülüydü ki uyanmamız, annemle babamın bizi apar topar aşağı indirmesi, gecenin bir vakti herkesin donlarla dışarıda olması. Günlerce dışarıda yatmıştık.

Deprem olduğu sırada İstanbul'daydım. Bizim bulunduğumuz bölgede ağır hasarlar yoktu ama sallaması bile yetti. 23 yaşına gireceğim 4 şiddetinde deprem olsa bile altıma ederim. Nasıl bir iz bıraktıysa bende o günü hiç unutamıyorum.

Allah bir daha böyle bir afet yaşatmasın. O gün hayatını kaybedenlere Allah rahmet eylesin.