Öncelikle yorumunuz için çok teşekkür ederim. Bana da daha marka başvurusu mantıklı gelmeye başladı ancak yurtdışına çıkış durumlarında şirket sahibi olup odaya kayıt yaptırılmaması durumunda sıkıntı çıkabileceğine dair bir şey okumuştum bir maliye forumunda, ne kadar doğrudur bilemedim. Şu an bulunduğum yerin şahış şirketi için odaya kayıt ücreti 350 lira olarak gözüküyor şaşırtıcı bir şekilde. Belki ek kalemler altında değişik ücretler talep edecekler. Bakalım, en kısa sürede gittiğimde öğrendiklerimi buradan paylaşacağım
Yurtdışı konusunda bir bilgim yok maalesef. Odaya sormak gerekir, çoğu muhasebeci de bilir aslında. İşin büyük kısmını muhasebeciye yıkıyoruz esasen