isimtescil de 10 yıldan fazladır domainlerim var. 8-10 sene önce host kullanmışlığımda oldu. kendi sunucularımı kullandığımdan beri ekstra host hizmetini gerekirse müşterime aldırırdım.
Mecburiyetten isimtescil de 200 TL yıllık ücrete satılan standart paketi kullandık. Kullanmaz olaydık. İsimtescil bildiğin pişmiş kelle. Sayfalar açılmıyor, siteye 2-3 istek aynı anda gittiğinde db hatasına düşüyor.
İsimtescil den host almayın aldırmayın arkadaşlar.