Bu konuda ben de zaman sosyal medyada olsun blog veya forumlarda olsun Türkiye hosting pişmanlıktır diye yazıyorum ve sürekli hakaret işittim. Birileri çıkıp hemen yok öyle şey Türkiye'de çok iyi firma var yeaaa diye atarlanıyor.

Son 6 7 sene önce ilk yabancı hosting'i almıştım o günden sonra fikrim hiç değişmedi. Türkiye'de sorunsuz firmalar var evet ama fiyat/performans olarak yabancı firmaların yanında esamesi okunmaz.

Türkiye'den hosting almıyor muyum? alıyorum elbet. Önemsiz müşteriler oluyor websitelerine ayda bir bir kişinin girdiği. Onları tutuyorum.