StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bagkur şirketi açtığınız ay dahil olmak üzere işliyor, ben elime toplu para geçtikçe ödüyorum olmadı af da yapılandırma yapıyorum. Yani her ay ödeme gibi bir zorunluluğu yok, ödersiniz faiz işlemez kafanız rahat olur.
Bunu duymak gerçekten içimi rahatlattı, ilginiz için çok teşekkür ederim.


ATKNU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben teşekkür ederim. Bağkur'u da yazacaktım unutmuşum, pardon 500 küsür TL de o var. @StyleWaR arkadaşımız da o konuyla ilgili yazmış. Benim de hiçbir bilgim yoktu ve kara kara düşünüyordum o bu nasıl olacak nasıl yapacağız diye Ama dediğim gibi, güvenebileceğiniz ve iyi olduğunu düşündüğünüz bir muhasebeci sizin tüm yükünüzü alacak ve kafanızdaki soru işaretlerini çözüme kavuşturacaktır. Başarılar dilerim.
Yok ne demek hocam.. Ve tekrardan çok teşekkür ederim