Bagkur şirketi açtığınız ay dahil olmak üzere işliyor, ben elime toplu para geçtikçe ödüyorum olmadı af da yapılandırma yapıyorum. Yani her ay ödeme gibi bir zorunluluğu yok, ödersiniz faiz işlemez kafanız rahat olur.