Tüm PMler cevaplandı.
Whatsapta ve İnstagramda kurduğumuz gruplarla ilerleme yapıyoruz.
Gruplar karışıktır 1K lık hesapta var, 195Klık hesapta var.
İnstagramda ilk 15 kişilik grup doldugu için 2. grubu kuracağım. Son gelen 3 arkadaşı oraya alacağız.
Keşfet grubu değildir, ben hiç bir konuda öyle bir şey demedim, başlıkta da oldugu gibi begeni-yorum grubudur.