Merhaba, Twitter Hesabımım e-post ve sıfresı degıstırılmıs nasıl alabilriim.

kullanmıs oldugum oto takıp programınn sahıbının yaptıgını dusunuyorum 2 3 yuksek hesab gıttı çünkü bu hesapları gerı nasıl alabilirim yardım edeicek var mı ?