Martin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PTT ile gönderebilirsiniz.

Almanya`ya 56 TL, Amerika`ya ise 86 TL ücret ile kargo yollamıştım. Gönderiler ekran kartıydı bu ara yani ufak bir malzeme değiller.

Yaklaşık ikiside 10 gün içerisinde teslim oldu.

Kısaca sağlam bir paketleme yaparsanız herşeyiniz tertemiz ve zarar gelmeden yerine teslim ediyorlar.
Cevap için teşekkürler. Benim göndereceğim malzeme yaklaşık 200 kilogram. PTT kargo sayfasında maksimum 30 kg gönderilebileceği yazıyor. Parça parça gönderebilirim sanırım ama ücret baya uçuk olacak gibi.