benimde zamanında paramın üzerine yattılar daha sonra bunların bir çok yan hesabının olduğunu deşifre ettim. Kanıtları konuya ekledim ancak modlar konuyu sildi, daha sonra radmine mesaj attım, konu tekrar açıldı. Ama şimdi bakıyorum konu yine ortadan kaldırılmış. Yani r10 güvenim de sarsıldı sizin anlayacağınız.