Rottmayer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle düşüncelerim herhangi bir firmayı kişiyi hedef almıyor, sadece kendi düşüncelerimi söylüyorum. Dediklerimin dışında kalanlarda var dediklerimin aynısı olanlarda. Bu bir firmayı hedef alan konu degildir.
Dediklerinize harfi harfine katılıyorum, son 1 yılda sitelerimi Türkiye'ye alayım diye çırpındım, r10.net'den bulduğum ve "çalışmaya" çalıştığım 5 veya 6 adet dedicated server (inanın sayısını unuttum) ve 2 adet VPS/VDS firması oldu, aslında hiç birine firma dahi denemez, Ahmet Abi, Mehmet Bey, Destek Elemanı Hasan'lar ile muhatap oldum sürekli, çoğunda da laf anlatmaya çalışmaktan yoruldum. Zaten işin aslı da bu, Ahmet Abi çok iyidir, Mehmet Bey çok bilgildir her sorunumuzu çözer diye kişilere bağlı olunduğu sürece memleketimizde bu işler asla düzelmez. Ne zaman ki Ahmet Abi, Mehmet Bey, Destekçi Hasan bir araya gelecek, yanlarına 4-5 bilgili eleman daha alacaklar, firmalarını birleştirecekler, sunucularını birleştirecekler, güçlerini birleştirecekler, o zaman biz de o firmaya gideceğiz ve onlarla çalışacağız, aksi takdirde böyle tek kişilik firmalarla çalışıp her zaman rezil oluruz.