Tek tek alıntı yapmak istemiyorum konuyu açarkende yazdıgım gibi bir firmaya karşı söylenen bir genelleme yoktur, her önüne gelenin hostçu olduğu, bir sıkıntı olduğuda sistemi baştan kuralım yalnız 3 saat bekleticemcilerden bahsettim. İşini iyi yapan sayılı firmalarımız var, sagolsunlar bu işi iş olarak gören ve yapan, ülkemize birşeyler kazandırmaya çalışan adamlar var olsunlar tabi. Fakat keşke her önüne gelende hostçu olmasa be