Türkiye ve yabancıların fiyatlarını karşılaştırıp TR'de hosting çok pahalı demek doğru bir mantık değil.
Türkiye de sadece hosting mi pahalı ? İnternette pahalı , ette pahalı , domateste pahalı , iphone da pahalı, en dandik kutu gibi arabayı bile 5 yılda alabiliyorsun. Her şey pahalı. Bu yüzden tutup , internet neden pahalı , hosting neden pahalı demek doğru değil çünkü pahalı olmayan bir şey yok.
Birde saydıklarının bir çoğu yine TR'de de var. Guzel.net.tr geçen ay kampanya yaptı 14 liradan domain verdi , beleş hosting verdi , beleş ssl verdi. Oto kurulumu var , gece 4'te kaç kere destek açtım yanıt verdiler , ssl kurulumu yaptılar. Daha ne olsun ki?