Konu açan arkadaşın haklılık payı çok yüksek.Lakin Türkiye de her hangi bir firmadan aylık 5 yada 10 liraya hosting alarak sonra da o hosting yada hosting şirketinden verim almayı düşünmek sizce de çok büyük hayalperestlik değil mi ?
Açık ve net ucuz etin yahnisi olmaz...