Herşeye tamam zaten çok kaliteli firmalar var mesela siz ancak fiyatta rekabet edemediğiz için çoğu durumda eliyoruz.
Fiyatta rekabet edememenizi anlıyorum ancak son kullanıcı bunları düşünemez gönül isterki bizdende öyle işler çıksın ama devlet teşviği olmadımı ancak kendi içimizde yarışırız
Ama şunuda kabul etmek lazım gerçekten kaliteli hizmet sağlayan tr'de bir elin parmaklarını geçmez ve devletin bu alanlarda teşvik vermesi şart ama nerde...
Haklısınız tabii ki. Tüketici her zaman fiyat/performans ilişkisine bakar. Nihayetinde bende bir tüketiciyim ve bende ürün/hizmet alırken buna çok dikkat ediyorum. Ancak yeter ki Türk firmaları fiyat yüzünden tercih edilmesin. Fiyat kıyaslaması nedeni ile yurt dışına giden ya da rakibe giden müşteriye kimse birşey demez. Ancak firma bile olmayan bir kaç şahsın vermiş olduğu kötü hizmet nedeni ile genelleme yaparak tüm firmaları kötülemek yakışmıyor bence. Milyonluk yatırımlar yapan firmalar var bu ülkede.
Devlet maalesef destek olmak yerine köstek oluyor firmalara. Devletin içerisinde bilişimin B'sinden anlayan bir tane aklı başında adam olduğunu sanmıyorum.

Biz neden bu kadar ISS lisansı vermişiz, şu verdiğimiz firmaları bir eleyelim düşüncesi ile yatırılmış 1 milyon sermaye şartı getiren, bu sermayeyi yatıramayanların lisanslarını iptal ederek belki iflas etmelerine neden olan bir BTK var başımızda. O yüzden rabbim hepimizin yardımcısı olsun.