Öyle anlattın ki sanki tüm yabancı firmalar çok iyi onlarında kötü olanları var.
Ben 8 9 yıldır ihs kullanıyorum ufak tefek sıkıntılar oldu tabi ama diğer firmalara göre çok iyiler hiç olmazsa acemilerle çalışmıyorum sizde belli başlı hosting firmalarından değilde yeni açılmış firmalardan host alırsanız yaşadığınız sorunlardan dolayı Türkiyede olan tüm hosting firmalarını kötülüyor gibi oluyorsunuz kanımca yanlış anlamayın bende fikrimi yazdım.