Her yıl gündeme gelir bu konu yani kısacası ne ABD koreye saldırabilir nede K.kore abd ye saldırır. Burada sadece 2 ülkenin güç gösterisi ortaya çıkmaktadır ve Finans amaçlanmaktadır. yani ceplerini dolduruyorlar bir üst mesajda bir arkadaşımız konuya değinmiş.
Çünkü her iki ihtimaldede (K.KORE ADB ye Nükleer bomda fırlatsa, ABD KOREYE fırlatsa bu 3. dünya savaşının çıkması demektir ve bu durumda sadece iki ülkenin değil orta doğu ve asya bölgesindeki bir çok ülkenin sonunu getirir.
(3.Dünya savaşı çıkmayacak mı? Birgün mutlaka çıkacağı kesin.