Bölge'nin aktif gücü Çin'den destur almadan böyle bir savaş zor gözüküyor.
Kuzey Kore ise; aldığı nefesi savaşa harcayan garip bir ülke.
Irak gibi / Suriye gibi kolay lokma değil.
Amerika'nın bu ülkeye
din istismarı ve olayları karıştırarak girmesi de mümkün değil.
Amerika ; Dünya'nın en büyük güç olduğunu iddia ediyor ama Çin, Rusya Kuzey Kore üçlüsü hepsi birden saldırırsa, Amerika'da uçan sinek bile kalmaz.
tabii ki bunların hepsi entrika, savaş mavaş olacağı yok. krizi çıkartıp
KAOS'dan beslenenler ceplerini dolduruyor, işin özü bu
Milyar dolarlık hisse senetleri operasyonları yapılıyor, zengin daha çok zenginleşiyor, gariban daha çok gariban oluyor.
Zenginin parası, züğürtün çenesini yorar dedikleri gibi bir şey.
Burada böyle bi kıyas yapmak çok mantıklı olmayacaktır. Bildiğim kadarıyla kıtalararası atom bombası yollamak için balistik füze rampası gerekiyor ve bu Kuzey Korede yok. En son denemelerini denizaltıyla yapmışlardı. Ayrıca Çin K.Kore ve Amerika'nın savaşmaması için müttefiki K.Kore'yi dizginleyecektir çünkü pasifikte birleşmiş ve Amerikan güdümündeki bir Kore Çin'in çıkarlarıyla taban tabana zıt konumdadır.