bu istatistikler BENCE gercegi uygun degildir

devletlerin gösterdigi kadar göstermedigi bir cok alt yapısının olması gerek

tv ve internetten halka gösterilen abd iyi gelişmiş izlenimi var o nedenle secenek bırakılmıyor fakat

bence stratejisi iyi bir planla bir cok fiziksel silahtan daha iyi bir başarı elde edilebilir.

Masada kaybetmek gibi

en büyük özeliklerden birini unutmayalım cogu asker para ve kısa süreli görevler için savaşır bu nedenle savaşılan karşı ülkenin insanı savaşmak içinde degilde ölümüne savaşmak için bulunuyorsa o kadar tank ucak vs de mutlaka alt edilir

yok kacıyorlarsa zaten gerek yok zamanında hitler bile demir yoluyla bir cok teslim olan ülkeyi kolayca alımıştır