Sabah bir konu görmüştüm, pasif bir konuya mesaj yazdım, ardından PM ve alıntılar ile 2-3 arkadaşla görüştük.
Eski konu pasif oldugu ve akıbeti belli olmadığı için bu defada konuyu ben açtım.
Daha önce R10 Dayanışması yaşanmış sosyal medya yardımlaşmaları olmuştu.
-Whatsapp grubu oluşturacağız
-Instagramda birbirimizin yaptıgı gönderileri begenip, yorum yapacağız.
Olay bu kadar, kısmen daha organik ve etkileşimli hesap sahibi olacağız.
Konu altından alıntılayıp, katılmak isteyen arkadaşlar PM atabilirer Tel numaralarını.
***1 kişi günde en fazla 5 gönderi için beğeni ve yorum talep edebilir,
***beğeni ve yorum atmada pasif olan arkadaşlar grupan çıkartılır.