NewRomance adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sabah bir konu görmüştüm, pasif bir konuya mesaj yazdım, ardından PM ve alıntılar ile 2-3 arkadaşla görüştük.

Eski konu pasif oldugu ve akıbeti belli olmadığı için bu defada konuyu ben açtım.

Daha önce R10 Dayanışması yaşanmış sosyal medya yardımlaşmaları olmuştu.

-Whatsapp grubu oluşturacağız
-Instagramda birbirimizin yaptıgı gönderileri begenip, yorum yapacağız.

Olay bu kadar, kısmen daha organik ve etkileşimli hesap sahibi olacağız.

Konu altından alıntılayıp, katılmak isteyen arkadaşlar PM atabilirer Tel numaralarını.

***1 kişi günde en fazla 5 gönderi için beğeni ve yorum talep edebilir,
***beğeni ve yorum atmada pasif olan arkadaşlar grupan çıkartılır.
pm alabilirmiyim