Merhaba, bugün düşen bir domain için dün backorder yapmıştım. Benim yaptığım backorder başarısız oldu ve domaini başkası aldı. Fakat yaptığım backorder halen godaddy'nin panelinde gözükmekte ve durumu "Capture In Progress
" olarak yazıyor. Başarısız olan backorder için backorder ücretinin iadesi site hesabına yansıtılıyor ya da yeni bir backorder verebiliyorsun diye biliyorum. Sorun tam olarak ne olabilir acaba yoksa ben mi yanlış biliyorum.