tabi bu iş bir insanın başına ilk defa geliyorsa hiç de bu konuda rahat olamıyor,rahat ne kelime aylarca uyuyamıyorsun bile..

ama şu anki aklım olsa,acı bir deneyim sonrasında öğrendimki,bukadar kasılmaya gerek bile yok,bırak araba sorunlu olsun,davanı aç ve bırak 4 sene arabaya bin dava 4 sene sonra sonuclansın,4 sene sonra bır yenısıne bın..

ama dedıgım gıbı önce bu acı tecrübeyi yaşamak gerekiyor..