Geçtiğimiz günlerde farklı modelde bir araçla problem yaşayan birinin, açtığı mahkeme sonucunda, araca kesilen fatura bedelini tamamıyla iade aldığını okumuştum. Bu konuda sessiz kalmayın. 0km yeni bir araç alacaksınız ve araç devamlı problem çıkaracak? Bence hukuki yollardan hakkınızı arayın. Geçmiş olsun.