Geçmiş olsun büyük şanssızlık yaşamışsınız. Shell'den alacağın temiz kağıdı ile her türlü yasal işlemi yapabilirsin ve sonucunda kazanan sen olursun. Juke pek sevmediğim bir araç problemlerine bir çözüm üretemediler henüz. Fakat tüm nissan modelleri öyle değil. Kamyonette nissan ve toyota üzerine tanımam. Geçmiş olsun.
aslında nıssan konusunda 10-15 yıl önce çok güvenilen ve beğenilen bir araba olduğunu duyuyordum,bizzat kullananlardan duyuyordum bunu ama dediğim gibi,10-15 yıl önce..
şu an nıssan ne durumda bılmıyorum,araba konusunada gelınce üst segment bır araba almadım hiç mercedes bmw..
ama kamyon mamyon bilmemde binek olarak toyotayı tek geçerim,hondalarında aynı ayarda olduğunu çok duyuyoruz,demekki bu japonlar işi biliyorlar..