uyduyu sildim tekrar tarattım bu seferde avrupa kanallarıda gitti. napmam lazım.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:21:17 -->-> Daha önceki mesaj 20:19:49 --

kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
modeli nedir ve eklersiniz tabiki de
ye-5000 fta