Koinim fatura kesiyor diğerlerini bilmiyorum
Hepsi kesiyor ve kesmek zorundalar. Elektronik para komisyonculuğu artık özel izin olmadan yapılamıyor. Fatura kesmeyen yada kesemeyenler masak ve maliyenin ciddi takibindedirler bilinmesini isterim açıkçası. Bizler burada kazandığımız gelirlerden vergi verirken devlet vergilendirilmemiş geliri görmezdenmi geliyor sanıyorsunuz

sadece dişe dokunur bir kazanç olana kadar bekliyorlar buda benden tüyo olsun. Bazı arkadaşlar belki beni yanlış anlayacak ama açık söylüyorum vergilendirilmemiş kazancın çok ciddi şekilde peşinde olan bir maliye sistemimiz var ve sadece zamanını bekliyorlar şahsen şahsım vede birçok bildiğim kişiler bu tecrübeyi yaşadık. Biz vergi mükellefi olduğumuz halde defalarca şikayet edildik ve defalarca incelendik. Açıkçası şikayetlerin bazılarının r10 üzerinden olduğunu ve kimlerin yaptığını bilsekte asla o kişilerin ticaretine karışmadık zira ekmek derdidir yada okul okuyor veya okutuyordur dedik açık etmedik ama devlet bizim kadar hoşgörülü değildir alacağını mutlaka alır bunu sakın unutmayın. Son tahlilde bitcoin bile olsa elde edilen gelirin nereden nasıl kazanıldığının hesabını traderlerden takip ediyor ve zamanı geldiğinde mutlaka kendine düşen payı alacak bir devlet var. Paypala bile bu ülkede serverin olacak ve paranın nasıl döndüğünü kontrol edeceğim vede vergisini vereceksin diyerek iş yaptırmayan bir maliye bu borsalara eyvallah demez emin olun

Neyse ben lafı çok uzattım herkezten özür diliyorum ve sadece yıllık 300 bin tl üzeri para akışı olanların mutlaka kapısının çalınacağını belirtmek istiyorum.
Saygılarımla