Birileri devamlı altyapının iyi olduğundan bahsediyor. Eğer altyapıyı yorumlayacaksak bence Dogecoin en iyisi çünkü hem hızlı hemde fee ücreti sadece 2 Doge. Ripple eskiden alınabilirdi fakat şu an düşükten al, yüksekten sat işlevi görüyor. Ufak karlarla %5-%30 terkedilmesi gereken bir altcoin.
Bence şuanki fiyatından iyi bir alımla uzun vadede iyi bir kar oranı sağlayacaktır mesela şuan 0,17 olduğunu varsayalım 500K TL değerinde bir alım yaptınız olduda 2018 'de dediklerine göre 1$ gördü 3M TL yapar otomatik olarak paranız bence küçümsenecek bir alt coin değil