Hocam yeni bir akvaryum + ısıtıcı + motor bir sürü masraf
onun yerine şu şekilde bir yavruluk alsanız memnun olduğunuz mevcut ekimanlar ile gül gibi geçinip gidersiniz.
bu harika daha öncede aklıma geldi zaten,kendim yapma imkanımda var,lazer makınasında kesıp rahatlıkla yapabılırım ancak 15-20 gun sonra içi çok kırlenıyor,pet şişe olunca direk yenısı ıle degıstırılıyor ama boyle bır techizata uğrastıktan sonra içini temızlemek cok zahmetlı,oyuzden pet sıse kullanıyordum zaten,ama belırttıgınız gıbı ekonomı yönunden harıka tabıkı..
ayrıca bu gonderdıgınız resımdekı motora dıkkat ettımde,ben bunun aynısını yavru akvaryumu ıcın kullanıyorum,buyuk akvaryumda bunu kullanmak hıc aklıma gelmemıstı,ama buna takılan hava motoru çok rahatsız edıcı bır ses yapıyor,akvaryumun bulundugu odada,salonda vs uyumak imkansız gibi..