Herkese merhaba değerli R10 üyeleri,
Forumda böyle bir konunun yer alması gerektiğini düşünerek, böyle bir şey yapmayı düşündüm. Olay son derece basit, bu konu altında tam 5 yıl sonrası için mesaj bırakıyoruz. 5 yıl sonunda konu eskilere düşerse dahi konuyu güncelleyeceğiz ve herkes 5 yıl sonrası için bıraktığı mesajını bulacak. Bakalım kimler buradan belirledikleri hedeflere ulaşabilecek ve kimlerin hayatında neler değişecek.
BENİM MESAJIM: Okulumdan mezun olduktan sonra askerlik görevimi tamamlayacak ve iş kariyerime adım atacağım. (Hedef.)
İyi forumlar dilerim.