Fan temizliğini elektrik süpürgesi ile yapıyorum, süpürgenin gücünü orta ayara getirip fanlara ve içeri açılan hava kanallarına bir süre tutuyorum. Epey rahatlıyor bilgisayar. İçini açmak da gerekmiyor.