sağlık ocağında hiç bi üçret yok. eczanede de az bişey almışlardı geçensene benden.ama hespi ilaç parasımı yoksa içinde muauyene üçretide varmıydı ondan bile emin değilim.Askerlik muanesi içinse zaten herşey devletten olur merak etmeyin