Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lenovo g560 bilgisayarim tam 6 yıllık. Gittim 40 dolara termal macun aldim ısıl iletkenliği 9 olanından. İşlemci ve ekran kartına iyice sürdüm. 10 derece azaldi ve saatlerce oyun oynasam bile 70in üstüne çıkmıyo. Bu arada mekanik harddisk yerine ssd kullanirsan daha az ısınır

Note 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Aynı aleti 7 sene kullanmıştım üstüne 7 sene sonra işlemcisini harddiskini ramini anakartını kasasını ekranını satıp 350 lira da para sağlamıştı namuzsuz alet. Bozuk hali bile para etti. İçime sinerek kullandığım tek ürün şu hayatta.

Konuyu açan arkadaşa da tek tavsiyem, fan temizliği, macun değişimi ve çok pahalı olmayan maximum 30 lira verip alabileceği bir soğutucu.