Bir yanlışı düzeltelim, herkesin beklediği segwit2x bölünmesi bu değildi. Madencilerin zorla clon coin çıkartma girişimi. Çöp diyemeyiz ama nereye gideceği belli olmayan bir coin benim tahminim ethereum fiyat ve değerinde olacağıdır.
Benim bildiğim kadarıyla kazım büyüklüğüyle alakalı 1 Mb'tan 2 Mb'a çıkarmak isteyenlere karşı 5 ya da 8 Mb'a çıkarmak isteyenler arasında bir bölünme gerçekleşti. Tam sayıyı hatırlamıyorum da. Bu bölünme beklentisi yaklaşık 8-9 aydır var yanlış hatırlamıyorsam. Fiyat konusunda bazı şeyler okudum bitcoinin transfer ücretleri 10 15 dakikadan birkaç dakikaya düşecek. Bitcoin Cash ise daha uzun sürüp daha masraflı olacağına dair bir dedikodu dönüyor. Bu bilgiden emin değilim doğruluğu hakkında bilgisi olan varsa buradan yazabilir düzeltirim. Eğer böyle bir şey gerçekse piyasada değeri kalmaz bch'ın.