Eczanelerde muayene ücreti adı altında belli bir miktar alınıyor.Geçenlerde 35 lira ilaç 19 lira da muayene ücreti ödedim.Komik olansa bu ödediğim muayene ücreti geçen yıldan kalma idi.Yani muayene olur eczaneden ilaç almazsan kimse seni muayene ücreti diye rahatsız etmiyor ama ilaç alırsan eninde sonunda ödüyorsunuz.

Not:Sağlık ocağımı yoksa hastaneye gitmiştim hatırlamıyorum.