Sağlık ocağında aile hekimi herhangi bir ücret almıyor. Kendimden biliyorum sigortam olmadığı zamanlar aile hekimim de çok muayene oldum,kan vs .
Tamamdır sağolasın... Gss ödemesini yapmadım. Bir süre ödedim, sonra ödemeyenlerin silindi benimki silinmedi. Sıkıntı çıkarmı diye düşündüm ama, umarım dediğiniz gibi olur.