Sağlık ocağında aile hekiminde ücretsiz muayene olabilirsiniz. Sigorta hastanelerde karşına çıkar ondada sigortan yoksa devlet hastanelerinde 25 tl civarı bir ücret alınıyor diye biliyorum.

Sigortasizligin kötü tarafını ilaç alırken yaşarsınız.