Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim bildiğim yapılıyor.Eczanede ilaçları aldığında karşısına çıkıyor ama tutarı bilmiyorum.
Bence de olmalı da burası Türkiye malum.
Borcun varsa paranla da muayene edilmeyebilirsin.
Nakitte öderim sorun değil, eczaneye de kalmasa olabilir de.

Sigortasız şekilde nakit ödeme hakkım da var mı acaba?

Düşünsenize, Gss borcunu ödemedin diyerek aile hekimine muayene bile olamıyormuşsunuz...
Sanmam ama emin olmak istiyorum.