firma size fatura kestiği için siz stopaj ödemiyorsunuz.
normal bir firma kurduğunuz için her türlü yasal faaliyetinizi yürütürsünüz.
anlaşmadan önce sözleşmeyi isteyin inceleyin sonradan başınıza ek ücretler çıkmasın.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:39:43 -->-> Daha önceki mesaj 12:37:10 --
mailinizi pm atın size bana gelen bir teklifi örnek olarak atayım isterseniz
Mail adresi gönderişmiştir teşekkürler hocam yorumların için