ermanaltind adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
firma size fatura kestiği için siz stopaj ödemiyorsunuz.
normal bir firma kurduğunuz için her türlü yasal faaliyetinizi yürütürsünüz.
anlaşmadan önce sözleşmeyi isteyin inceleyin sonradan başınıza ek ücretler çıkmasın.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:39:43 -->-> Daha önceki mesaj 12:37:10 --



mailinizi pm atın size bana gelen bir teklifi örnek olarak atayım isterseniz

Mail adresi gönderişmiştir teşekkürler hocam yorumların için