NmlWebTsrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumun için teşekkürler hocam fakat kafama takılan birşey var fatura kesebiliyormusun peki ? birde spotaj falan ödeniyormu sanal ofiste
firma size fatura kestiği için siz stopaj ödemiyorsunuz.
normal bir firma kurduğunuz için her türlü yasal faaliyetinizi yürütürsünüz.
anlaşmadan önce sözleşmeyi isteyin inceleyin sonradan başınıza ek ücretler çıkmasın.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:39:43 -->-> Daha önceki mesaj 12:37:10 --

NmlWebTsrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumun için teşekkürler hocam fakat kafama takılan birşey var fatura kesebiliyormusun peki ? birde spotaj falan ödeniyormu sanal ofiste
mailinizi pm atın size bana gelen bir teklifi örnek olarak atayım isterseniz