Hocam; bir rejimi yıkıp yerine yepyeni, cografyanin aliaik olmadigi bir rejimi getiriyorsun. Dogal olarak buna destek verenler oldugu gibi karsi cikanlar da oluyor. Hocalar astigi dogrudur istiklal mahkemelerinde fakat bu hoca olduklarindan degil rejime karsi tehlike yarattiklari icindir. Hocalari katletti demek olaylari degerlendirirken konjonktur ve baglami disinda degerlendirmek en basitinden basiretsizliktir. ya da(ki burada olan odur) kotu niyetli kisiler tarafindan kara propaganda amaciyla kullanilmasidir.