Hocaları astırdı çünkü ülke yeni kurulmuşken isyanlarla tekrar yıkmak istediler.
Atatürk'e düşmanlar çünkü onların sahte şeyhlerinin hocalarının önünü kesti.
Menemen'i yaktırdı çünkü Kubilay şehit edilmişti.
Şeyh Said,İskilipli Atıf Hocayı astırdı çünkü mevcut rejime karşı çıkıp düşman ülkelerle iş birliği yaptılar.
Atatürk'e karşılar çünkü siyasi ümmetçilerin en çok korktuğu Türklük Şuurunu yeniden canlandırdı.
Cumhuriyet'i çekemediler çünkü istedikleri sözde şeriatı gerçekleştiremediler.(Uyduruk şeriat.)
Ve binlerce neden. Sana tavsiyem sabahtan aksama kadar Facebook gönderileriyle bilgi aldığını sanan insanlardan Atatürk'ü dinleme. Çünkü dünyanın kabul ettiği bir lideri onlar mevcut siyasi partiye düşman oldukları için kinle yaklaşıyorlar.
İşin özü Atatürk gibi bir ataya sahip olmak herkese nasip olmaz. İyi ki onun kurduğu devlette yaşıyoruz. Ruhu şad olsun.