Konu
Ağustos ayında düşüş var mı
03-08-2017, 11:16:51
#5
Vedat0k
Morningstar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Geleneksel R10, ayın ilk haftasının "arkadaşlar düşüş var mı?" konusu da açıldığına göre her şey normal demektir.
Haftaya düzelir.
Tamam başkan neden kızıyorsun...