Morningstar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geleneksel R10, ayın ilk haftasının "arkadaşlar düşüş var mı?" konusu da açıldığına göre her şey normal demektir.

Haftaya düzelir.
Tamam başkan neden kızıyorsun...